blir en bra vecka, I think!!!

...
Jag tror och hoppas på att veckan blir bra, dock så tror jag det ;) ska tillbringa veckan med min baby girl! Pga av att hennes mamma e borta! ;)

Jag ska börja plugga igen, när jag har fixat en plats på komvux, tänkte plugga distans, för jag orkar inte att sitta i skolan, utan jag vill plugga hemma, och jag pluggar bättre så! ska iaf plugga lite allmäna kurser, som Biologi A, Naturkunskap A, Religon A, Samhälle A m.m. ! ska iaf bli lite intressant!  ska kolla upp lite mer under veckan, så man kan besöka komvux på Lidingö ;)

Eva och Jag ska ha middag imorn, om det e några som vill komma, haha.. men vi ska iaf ha chill kväll imorn! med eller utan folket! men i veckan ska vi iaf chilla flumma ha kul ;) thihihi

Now; Criminal Minds och Chilla i soffan, med Baby Girl och nybakad Äpple Paj ;)

Peace and love <3

...

Kommentarer:

1 JOZ♡:

Tjennare! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/Dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka till den?



Ha en bra dag! Kram

2 Emelie:

Hoppas du får en bra dag! =)

3 boris jelic:

hejj :D Skulle vara jättesnällt om du kunde gå in på min blogg och kommentera den filmen jag och mina kompisar gjorde till ett arbete om fantasy där det bl.a finns jättecoola effekter och som vi fick MVG på, tack :D!

4 Bodypalace:

det är skitsvråt att få hjälp om man behöver det över distans

5 J:

Tävla gärna i min blogg om du har tråkigt =)

Kommentera här: