-

God Morgon!
 
Kännslan när jag vaknade idag var trött, seg och irriterad... Man kan ju inte ha bra dagar alla dagar.  Farmor kom upp och väkte mig kvar över 9 och sa att frukosten var klar. Gott med frulle så här en måndag!
 
Just nu sitter jag och tittar på Malou efter Tio på 4, det är väldigt intressant om dimens och andra sjukdommar som drabbar än. Programmet är väldigt intressant och jag gillar programmet. 
 
Dagens planer är INGA... eftersom jag känner mig lite seg och häning så ska jag ta det lugnt, även fast vädret är tip top så ska jag inte lägga mig och sola, har bränt mig lite på rygg och mage, så jag ska ta det lugnt. Ska hjälpa farmor lite med att ta ner en lampa och en tavla som ska med hem till stockholm.
 
Jag har funderat mycket på att skriva ett inlägg om en tuff period i mitt liv när jag gick sista året i gymnasiet, jag är inte riktigt säker än, men om jag bestämmer mig för att skriva det så kommer det komma under dagen, och jag hoppas att ni vill läsa!
 
 

Kommentera här: