Härlig söndag småland!

Har precis kommit tillbaka från Ica, blev så sugen på glass!! Jag tog en promenad i solen till Ica i Hovmantorp i detta underbara väder.
 
Dagen har spenderats med att åka till 3 gravar och planterat blommor,och fixat på gravarna och hälsa på gamla familjemedlemmar. Solen skiner ovh det är väldigt varmt, men lite molnigt. När jag kom hem så la jag mig och sola i ca 1 timme innan det blev för varmt, och jag får egentligen inte sola ansiktet med mina utslag.. så jag gick in....
 
jag har precis ätit en sen lunnch emd farmor det blev lite korv med potatissallad, snabbt och enkelt så här på eftermiddagen. 
 
Det är alltid ett problem att få på tvn på morgonen, Nu har vi äntligen lyckats få igång tvn efter många om och men, man får inte ge sig ;) 
 
Resren av dagen bjuder inte på så mycjet spännande, kanskee ska se en film eller hjälpa farmor med något. hon behöver hjälp med. 
 
Hur har ni det en söndag som denna? 
 
har ni röstat? Har du grattat mamma på morsdag??
 
Puss
 En Magnum Marc de champange <3 

Kommentera här: