Ny vecka mera bloggande!!

Nu ska jag verkligen ta tag i att börja blogga igen på allvar, iaf några/något inlägg varje dag :) 
 
jaha.. Nu vet jag inte hur jag ska börja med inlägget så det inte blir så rörigt, kommer att skriva ganska mycket om vad som har hänt dem senaste dagarna och planerna fram över!
 
I torsdags var jag hos läkaren för att kolla upp mina utslag/svullna överläpp.. det läkaren sa att jag har en kronisk allergisk reaktion på något som ingen vet vad som utlöser det, och hon fick be sin kollega titta på det och det han sa då att det var som min läkare hade sagt till mig, så det var inte så kul att få veta.. (får alltid dåliga besked när jag åker till läkaren varje gågn!)
Så jag fick utskrivet allergitabletter och korstisontabletter som jag ska äta. Kortisontabletterna skulle jag bara äta till idag, så dem är jag klara med, men jag ska fortsätta med mina allergitabletter som vanligt iaf,och hoppas att allt blir bra eller iaf går över snart, om inte så får jag remmiss till något ställe som dom utreder med noggrant på vad det kan vara för något!
 
Efter en helg som har inneburit massa chill och mys med min BFF så är jag hemma denna Mordor dag som denna och lyssnar på musik och bara chillar, lite egen tid behöver man allt!
Från och med Tors - Mån så har jag bott hos min BFF för hennes pappa har varit bortsest och hon har inte velat bo själv, och det kan jag förstå henne, och jag tycker det är så mysigt att vara hemma hos henne!. Eftersom det var så fint väder i Lördags så låg vi och solade oss hela dagen precis utanför henne, gud så skönt det var, och varmt var det! Brun blev jag, men jag brände mig oxå lite :/ Blääää! Men INGET slår min BFF som är en "Randig tomat" som hon säger! - DU är snygg ändå Älslking!!!!!! <3
 
Hon fick litet fnatt och bestämde sig för att göra om sin balkong, och då gjorde vi det, och Guuuuuuuuud så mysigt det blev, vi har suttit där hela helgen och mys med tända ljus och god mat och dricka ända tills det är mörkt och ännu senare! det är så härligt att man kan börja sitta ute nu och njuta!
 
Hade fått jobb på täby Galopp på söndagen då jag skulle hjälpa min gamla chef som är galopptränare med att träcka en häst som han hade till start, så jag och min BFF åkte först till Täby C för att hon ksulle göra lite ärrenden och det passade perfekt för då slapp vi åka och göra det efter jag hade jobbat, men det blev iaf så att vi drog till Täby C igen för jag behövde käka... Hahaha så det kan gå...  Igår hade jag och min BFF middag med våran gemensamma BFF Emma  Följ hennes blogg genom att tycka på Länken! Vi satt på Balkongen  och käkade flsäkfile med ugnsbakade grönsaker/rotfrukter och till efterrätt blev det fruksallad :D jag vet inte hur länge vi satt och snacka massa men sent blev det, och vi fick massa roliga minnen från denna kväll!! Älskar er båda!!!!
 
 
Här sitter jag och min BFF och njudet av Balkongen, dcok är det inte hela baklongen man ser, det en ganska stor balkong och super mysig som ni kanske ser :) 
 
På fredagen blev det lite vin kväll och mys kväll  Ett super gott vin från Aviva Spanskt som heter Golden Pink... vet dock inte om man kan köpa det på bolaget eller inte....
 
Solade på Lördagen och vädret var ju underbart 
 
 
 
My New Ride is A Tesla Model S 
 
 
 
 
Puss Cassie
 

Kommentera här: