Planer för vecka 21....

Glömde helt bort i förra inlägget..... där jag skulle brettäa om veckans planer såå det gör jag nu lite snabbt innan jag ska käka kvällmiddag som brorsan har lagat.. Tror det blir kyckling eller ngt.. Luktar som det :) 
 
  • Måndag - Gå en sväng med balto, oh sedan mela lite personer
  • Tisdag - Gå med balto, beror på väder så planerar jag att sola och mejla lite folk ang jobb Laga middag till Familjen
  • Onsdag - Söka jobb... Sola om vädertet tillåter, träffa kompisar?? Packa...(?) Laga middag till familjen igen
  • Torsdag - Hjälpa en familje kompis Kompis med hennes hundar i bromma hela dagen, och sedan packa
  • Fredag - Ska till Landet med farmor, hon ville ha sälskap ner, hoppas vädret tillåter och det är bra internet oxå ;) Kommer hem den 27 Maj igen :)
Ska till Hovmantorp som ligger i småland, 2 mil utanför växsjö :)  Ska ju ha datan med mig och allt ;(
 
Puss puss
 
 

Kommentera här: