Småland...

Hejhopp!
 
Hoppas att ni har haft en bra vecka och kommer få en bra helg. Nu är jag i småland med Farmor, vi åkte ner igår, och det tog ca 6.5 H för vi stannade och fika 2 ggr plas att tanka bilen. 
Det var en bastu i bilen även fast vi hade ACn på lägsta temp så satt man i en bastu hela vägen. Solen sken hela dagen och det var närmre 30 grader när vi åkte.
 
Just nu sitter jag och försöker få igång TVn igen, den funkade igår kväll efter många om och men. Nu så vill den inte sammarbeta lika bra... Fått igång ljudet men ingen bild..Knasigt!!!Idag är det mulet och har regnat en skur, men det är ändå ganska varmt så man gå i shorts och linne. 
 
Planerna idag är Inga planer alls. vi får se vad som kommer skall, det är lixom inget stress med något och jag ska nog hjälpa farmor lite med att städa och så ska jag vara TV tekniker tills jag får igång tvn,
 
Pratde med Läkaren igår, och jag berättade att mina utslag och min svullna läpp har varit en berg och dalbana hela veckan och hon kommer skicka en remiss till allergi avdelningen på Sofiahemmet i Stockholm så kan man reda ut var det är för något jag reagerar så starkt på. Sedan skrev hon ut nya medeciner till mig, ett par allergitabletter som jag ska ta på kvällen innan jag går och lägger mig och sedan så fick jag nya kortisontabletter som jag ska vid akutbehov.
 
Puss puss
 
 

Kommentera här: