Vad hände med min träning?

Ni kanske undrar varför jag inte ränar längre? det finns flera anledningar till att jag har minskat med tränandet.
 
Jag har varit sjuk ganska länge, haft en lång förkylning som håller på att släppa nu, så jag kan komma igång igen med att nå mitt mål! Att börja träna igen ska bli kul, har verkligen saknat det och jag vet att det kommer bli tufft igen med att komma till den form jag var i innan jag blev sjuk, känner att jag har tappat mycket på den korta tid jag har varit sjuk, men jag känner mig väldigt motiverad till att komma igång igen!
 
  Ska börja med att gå PWs varje dag och lite fys träning hemma, med vikter och sånt, kommer sedan utöka tränadet med en lätt jogging runda 1-2 ggr i veckan och mer fys på  det. 
 
Ett präliminert schema på hur min träning kommer se ut...
 
  • Måndag - PW på 60-90 min plus lite fysträning med vikter hemma/utegym
  • Tisdag - PW på 60 min
  • Onsdag - Lätt jogg och fys med vikter hemma/uteggym
  • Torsdag - PW 60 min
  • Fredag -  Lätt jogg
  • Lördag - PW 60 min och fys med vikter hemma/utegym
Söndag är en vilodag för att kunna ta igen sig.
 
under tiden jag har varit sjuk så har jag försökt hålla kosten till det jag brukar, md undantag att jag har skämt bort mig lite emmellanåt med lite godis och lite annat gott ;) 
 
Jag ska hitta ny motivation och kraft och styrka för att genomföra detta!
 
Vi hörs senare under dagen!
 

Kommentera här: